23 Aralık 2010 Perşembe

Müşteriler Neden Geri Döner?

En büyük kâr, müşteri sadakatidir!
Ticaret hayatımızda dahili ve harici müşterilerimiz çok önemlidir. Müşteri memnuniyeti ile Müşteri sadakati farklı kavramlardır. Müşteri memnuniyeti bir düşünceyken, Sadakati bir eylemdir. Bir satıştan memnun kalan bir müşteri tekrar alışveriş yapacağı zaman sizi tercih etmeyebilir. Bahsi geçen kitapta bu konular ve müşteri sadakatinin nasıl oluşturulacağı anlatılıyor. Bu kitabıda şiddetle tavsiye ediyorum

KİTABIN ARKA YÜZÜNDEKİ AÇIKLAMA
Müşterileriniz ikinci, üçüncü yada dördüncü kez satın alıncaya kadar kâr etmiş sayılmazsınız. O halde; Müşterilerinizi nasıl elinizde tutacağınızı öğrenmek, yeni bir müşteriyi kovalamaktan daha önemli ve karlıdır.
''MÜŞTERİLER NEDEN GERİ DÖNER?''deki pratik tavsiyeler, gerçek müşterilerin gerçek satın alma alışkanlıklarına dayanır. izlenecek beş prensip
 ''beyin ameliyatı yapmak'' kadar zorlayıcı bir iş değildir. iş adamları, girişimciler ,anonim şirket sahipleri ,önce pet çalışanları bu prensipleri kolaylıkla benimseyebilir,anlayabilir ve onları uygulamaya koyabilir.
''MÜŞTERİLER NEDEN GERİ DÖNER''; sloganlarla ,reklamcılıkla ya da terfilerle ilgili, değildir. bu kitap; müşterilerinizin sizden tekrar tekrar satın almalarını sağlayan belirli aktivitelerin keşfedilmesi ve onlardan yararlanmasıylşa ilgilidir...ayrıca bu kitap geriye kalan herkesin neden sizden satın alması gerektiğini tüm dünyaya açıkça beyan  etmenizi sağlayacaktır.
''bu kitap;sürekli müşteriler yaratma konusunda ciddi olan herkeze, bilinmesi gereken ve gerçekleştirilmesi için ihtiyaç olan herşeyin taslağını sunar.''

yazar : MANZIE R. LAWFER
yayın evi : NEDEN KİTAP EVİ
www.tips-fb.com

0 yorum:

Yorum Gönder